duminică, 9 octombrie 2011

* TOO CLOSE TO PARADISE - ATÂT DE APROAPE DE RAI - cântă Sylvester Stallone


                                                                                  
* Sunt atât de aproape de Rai *
 * Şi atât de aproape de iad. *
* Iar uneori e atât de mică *
* Diferenţa dintre ele... *
* Cu buzunarele goale *
 * Şi hainele vechi şi tocite... *
* Se spune că te vei îmbogăţi. *
* Poate în visele tale. *
* Acum sunt cu un pas mai aproape. *
 * Mai am o luptă de dat! *
* Se spune că în Rai soarele *
 * Străluceşte întreaga noapte. *
* Nebun sunt poate pentru unii *
 * Să cred asta... *
* Dar dacă nu aşa se întâmplă *
 * Atunci Raiul nu-i de ajuns. *
* Sunt atât de aproape de Rai *
 * Si atât de aproape de iad. *
* Iar uneori e atât de mică *
 * Diferenţa dintre ele... *
* Poti veni cu mine *
 * Sau merg singur la drum. *
* Pentru că sunt atât de aproape, *
* Sunt mult prea aproape *
* Să mă mai întorc vreodată din drum. *
* Sunt cu un pas mai aproape, *
* Iar inima ta s-a îndepărtat de mine. *
* Dar dragostea mă va găsi din nou, *
* Aşa mi s-a spus. *
* Poţi veni cu mine... *
* Sau merg singur la drum. *
* Pentru că sunt mult prea aproape *
* Ca să mă mai întorc vreodată din drum. *
* Atât de aproape de Rai *
* Şi atât de aproape de iad. *
* Poţi veni cu mine *
* Sau merg singur la drum. *
* Pentru că sunt atât de aproape de Rai, *
* Prea aproape să renunţ. *
* Sunt mult prea aproape *
 * Să mă mai întorc vreodată din drum. *
* Sunt atât de aproape de Rai... *
    - melodie interpretată de Sylvester Stallone în 1978 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu